DISCOVER 2.1
AUTORSKIE BADANIE 36 OBSZARÓW Z ZAKRESU SPRZEDAŻY I MARKETINGU DLA MNIEJSZYCH PRZEDIĘBIORSTW.
Koniec ściemniania. Zderz się z faktami i pozwól nam nakreślić najlepszą ścieżkę rozwoju dla Twojej firmy!
Punkt ZERO do dalszych działań
Badanie obejmuje 36 obszarów
z zakresu sprzedaży i marketingu, w tym także kondycji finansowej przedsiębiorstwa. To fundament dalszych działań i projektowania usług dopasowanych do aktualnej sytuacji firmy.
Fundament
Audyt
Przeprowadzony audyt
DISCOVER 2.1 to uzyskanie jasnego zrozumienia sytuacji wyjściowej nie tylko z Twojego z punktu widzenia, ale i obecnych i potencjalnych klientów a także Twoich kontrahentów czy dostawców.
Analityka
Warsztaty prowadzimy z pomocą autorskiego programu. Nasz konsultant zada Ci pytania, dzięki którym nasz zespół, po analizie Twoich odpowiedzi będzie miał jasne zrozumienie Twojej aktualnej sytuacji. Wyniki audytu pozwalają nazwać obawy, zagrożenia, nakreślić prawdopodobne scenariusze oraz wybrać obszary wymagające uwagi i pracy w pierwszej kolejności.
Co przygotujemy dla Ciebie
1
WARSZTAT / AUDYT
Warsztatowe podejście pozwala na etapie audytu wypracować nie tylko diagnozę ale i pierwsze pomysły na zmiany.
Po wypełnieniu formularza na otwarcie spotykasz się z konsultantem, na żywo lub online w celu przeprowadzenia 1-szego warsztatu. Omawiacie na nim formularz, uzupełniacie braki. Tworzycie również ostateczny kształt listy osób do wywiadów, czy konkurencji. Po tym etapie następuje audyt Discover 2.0 z konsultantem. Audyt, to nic innego jak seria pytań dotyczących obszaru sprzedaży i marketingu w Twojej firmie, w oparciu o naszą autorski program oceny sytuacji wyjściowej. Porozmawiacie m.in. o metodach prospectingowych, procesach sprzedażowych i marketingowych, o KPI i celach SMART a także o kondycji finansowej Twojego przedsiębiorstwa.
2
Mapa zawiera zestawienie wszystkich wyników. Uzyskasz z niej informacje o mocnych i słabych stronach obszaru sprzedażowego i marketingowego w Twojej firmie, Raport wskazuje na zdiagnozowane obszary i problemy jakie mogą z nich wynikać – obecnie lub w przyszłości. Po przeprowadzonym audycie jesteśmy w stanie zapronować scenariusz naprawy .
SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE I MAPA
3
SCENARIUSZ NAPRAWY
Scenariusz naprawy powstaje w odniesieniu do priorytetów, zasobów i celu głównego.
Jak może wyglądać dalsza współpraca?
- prosta stała umowa o współpracy, jasne priorytety, cel i mierniki, określenie zadań w czasie, budowa systemu/rozwiązania.
122
pozytywne opinie na Facebook dotyczące naszych szkoleń
pozytywnych opinii na koncie Google - średnia ocen 4,9!
49
O NAS
Kilka słów o naszych usługach i doświadczeniu
Nasze doświadczenie opiera się na tysiącach przepracowanych godzin szkoleniowych, podczas których nasi trenerzy poznają biznesy klientów od podszewki - dzięki temu rozumiemy problemy firm z różnych branż i potrafimy znaleźć rozwiązanie na to jak im pomóc!
Posiadamy certyfikat ISO 9001 - będący potwierdzeniem najwyższej jakości świadczonych przez nas usług.
Dla kogo jest audyt Discover 2.1?
Duże przedsiębiorstwa, duży zespół = duże potrzeby!
Także te w trakcie sukcesji. Każda zmiana - szczególnie tak ważna jak zmiany w zarządzie wymaga bezpiecznego jej przeprowadzenia. Audyt Discover 2.1 pomaga określić stan 0 - określić mocne i słabe strony firmy w aktualnym stanie oraz nazwać ewentualne zagrożenia, które mogą czekać firmę, a co za tym idzie na bieżąco je niwelować.
Małe firmy >10 pracowników
Firmy produkcyjne - to jeden z najczęściej obsługiwanych przez nas segmentów klienta. Często będące w okresie nagłego rozwoju, gdy z małych stają się większe - potrzebują ułożenia procesów, by wzrost był stabilny i stały. Audyt Discover 2.1 pozwala im poukładać priorytety, sugerując scenariusze rozwoju dopasowane do aktualnych zasobów ludzkich, finansowych i czasowych.
Firmy
produkcyjne
Firmy, których rynek dotychczasowych produktów lub usług podupadł i potrzebują wsparcia w szukaniu nowej, właściwej drogi dla swojej działalności. Audyt pozwala w zebraniu mocnych stron i zasobów, jakie posiadasz.
Start upy
Warto sobie zafundować taki audyt, szczególnie jak firma ma już swoje lata i potrzebuje zmian oraz świeżego spojrzenia z zewnątrz. I oczywiście pomocnej dłoni, a nie kolejnej oceny. Czasem małe modyfikacje wystarczą, żeby ruszyć z kopyta. Problem w tym, że trzeba wiedzieć, co jest do zmiany. A nie zawsze jest to takie oczywiste dla osób ze środka. Polecamy współpracę.
- Artur Mucha
OPINIE
Company Owner & Chief Executive Polsling LTD
Bartek Kulejewski
Kulejewski Kamieniarstwo
ONI
skorzystali
Agencja JBS realizowała nam audyt obecności w social media. To, co otrzymaliśmy po audycie mega nas zaskoczyło - raport z konkretnymi wskazówkami co jest ok, co powinniśmy poprawić i w którym kierunku podążać. Otrzymaliśmy także kilka gotowych pomysłów, co możemy robić lepiej. Niesamowite zaangażowanie Krzysztofa i jego teamu, kontakt w każdej chwili i dyspozycyjność przemawia na tak - JBS Europe to świetny partner do współpracy!
(źródło Facebook JBS Europe)
Ewa Król / DYREKTOR MARKETINGU / INSTYTUT DOSKONALENIA PRODUKCJI
Z JBS realizowaliśmy jako GLC kilka projektów, m.in. audyt marketingowy, sesję zdjęciową, filmik promocyjny - wszystko zdecydowanie na TAK! Ogromne atuty to m.in. miła i profesjonalna obsługa, świetny, bezpośredni kontakt, szybkie reakcje na maile czy telefony, terminowa realizacja, wysoka jakość produktu końcowego, czyli nic dodać nic ująć. (źródło Facebook JBS Europe)
Klaudia Derela / PARTNER ZARZĄDZAJĄCY /
GLC
Jeśli jeszcze nie wiesz, czy audyt DISCOVER 2.1 jest dla Ciebie, wyślij formularz i pozwól nam odpowiedzieć na Twoje pytania.
Dzięki temu przygotujemy się do rozmowy
z Tobą i już na etapie rozmowy podpowiemy Ci najlepsze rozwiązanie. Przyspieszymy proces od pomysłu do realizacji.
DLACZEGO WARTO?